سحرنیوز

ساخت وبلاگ

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

http://tejaratemrouz.ir/companynews/13970809325049203/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%AF/

سحرنیوز...
ما را در سایت سحرنیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما saharnews بازدید : 190 تاريخ : 1 مهر 1398 ساعت: 1:11

دیر یا زود شما باید تصمیم بگیرید که ماشین‌تان به چه اندازه تعمیر نیاز دارد. به ویژه قسمت‌هایی که به طور مرتب نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. یکی از مواردی که باید بسیار جدی گرفته شود، سیستم ترمزهای ماشین است که با ایمنی سرنشینان رابطه مستقیم دارد. در این بین لنت‌ها ترمز نسبت به سایر قسمت‌های سیستم ترمز زودتر نیاز به تعویض دارند. خبر خوب در رابطه با لنت‌های ترمز این است که در بازار انواع مختلفی از آن‌ها یافت می‌شوند و شما می‌توانید لنتی که مناسب خودروی شما است را خریداری کنید.

 

چند نکته حیاتی برای خرید و تعویض لنت‌های ترمز ماشین


نوع لنتی را که می‌خواهید خریداری کنید، بسته به میزان پولی که دارید، انتخاب کنید. شما نمی‌توانید در مورد خرید لنت زمان را به عقب بیاندازید، چرا که لنت‌ها وظیفه توقف ماشین را بر عهده دارند و در صورت تمام شدن و یا شکستن کفشک‌ها، شما برای توقف ماشین راهی به جز برخورد با اجسام و محیط اطراف ندارید که چنین چیزی در بیشتر مواقع با حادثه‌های جانی و مالی سنگین همراه می‌شود.


انتخاب لنت‌های پرچی و یا چسبی


تمام لنت‌های ترمز جهت ایجاد اصطحکاک نیاز به یک لایه نرم تر روی لایه فلزی خود دارند، سازندگان لنت ترمز به دو روش این اصطحکاک را ایجاد می‌کنند یا با چسبانیدن لایه نرم روی لایه فلز و یا با پرچ کردن این کار را انجام می‌دهند، تا کنون هیچ روش بهتری، جایگزین این دو روش نشده است. این کار باعث می‌شود تا عمر لنت‌ها طولانی‌تر شود. در هر حال لنت‌های ترمز به مرور زمان با ترمز گرفتن زیاد تمام می‌شوند و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. لنت‌های ترمز به نحوی طراحی شده‌اند که وقتی رو به پایان باشند، صدای سوت و یا جیغ مانندی از سمت آنان شنیده می‌شود که این نشان دهنده آن است که لنت‌های ترمز باید عوض شوند. اگر در هنگام شنیدن این صداها، لنت‌ها را عوض نکنید؛ به مرور زمان تیغه‌های فلزی دیسک ماشین با لبه‌های فلزی لنت‌ها تماس پیدا می‌کند که همین امر می‌تواند باعث شکسته شدن کفشک‌های ترمز و یا خط افتادن دیسک‌های چرخ شوند که می‌تواند بسیار خطرناک و گاها پر هزینه باشد.

 


قبل از خرید لنت ترمز دقت کنید چه نوع لنتی مورد نیاز ماشین‌تان است


وقتی لنت ترمز شما رو به پایان باشد، ناچارا باید لنت‌ها را تعویض کنید. برای انتخاب لنت مواردی را باید رعایت کنید که ماشین شما به طور مثال: در چه مسیرهایی بیشتر تردد می‌کند. چرا که انتخاب لنت به این موارد مربوط می‌شود؛ از جمله این مواد عبارتند از: رانندگی در منطقه کوهستانی، شرایط آب وهوایی، الگوی ترافیکی مسیر رفت و آمد، حمل کاروان و یا تریلر با ماشین، رو به‌رو شدن با چاله‌های آب و... مواردی هستند که قبل از خرید لنت ترمز باید در نظر گرفته شوند.


جنس لنت‌های ترمز


در بازار لنت‌های ترمز در انواع مختلف همچون مواد آلی، مواد نیمه فلزی، مواد فلزی و سرامیکی عرضه می‌شوند. قبل از خرید لنت ترمز مهم است که مواد به کار رفته در ساخت لنت‌های ترمز را در نظر داشته باشید.

 

چند نکته حیاتی برای خرید و تعویض لنت‌های ترمز ماشین


معرفی و کارایی لنت‌های مختلف


لنت‌های اورگانیک: برخی لنت‌های ساخته شده برای ماشین‌ها از مواد آلی هستند، این نوع لنت‌ها با سایر اجزای ترمز همخوانی خوبی دارد و می‌توان از آن برای کارهای سبکی که ماشین‌ها انجام می‌دهند، بهره برد. اما وقتی ماشین شما به یک تریلر و یا کاروان وصل باشد و در مسیرهای طولانی رفت و آمد داشته باشید، این ترمز نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر این‌ها در هنگام برخورد با آب، وقتی با این گونه لنت ترمز می‌کنید، توان کمی برای توقف ماشین دارند.


لنت‌های نیمه فلزی: بهتر است این گونه لنت‌ها را نیمه فلزی بنامیم، چرا که در آن از یک کامپوزیتی از فلزات نرم برای اصطحکاک تعبیه شده است که قدرت ترمز کردن را افزایش می‌دهد. با این وجود، روتورها یا درام‌ها این نوع لنت‌های نیمه فلزی کمی زودتر از لنت‌های اورگانیکی از بین می‌روند، اما در کل انتخاب خوبی است.


لنت‌های به طور کامل فلزی: این نوع ترمز از کیفیت و بهره‌ وری بالایی برخوردار است، اما قیمت‌شان کمی گرانتر بوده و در ضمن روتور و درام‌ها در این نوع سیستم ترمز زودتر از لنت‌های نیمه فلزی نابود می‌شوند.


لنت ترمزهای سرامیکی: این نوع لنت ترمز به مراتب گرانتر از سه نوع قبلی از لنت‌های ترمز است، اما از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و نیز مدت زمان گارانتی این گونه لنت‌ها نیز بیشتر است. از نقطه ضعف‌های لنت‌های سرامیکی این است که آن‌ها در دمای بالا کارایی خوبی دارند و این مورد بیشتر برای ماشین‌های پرتحرک مسابقه‌ای خوب است. همچنین این ترمزها وقتی سرد و یا مرطوب باشند، اصلا کارایی خوبی ندارند و ترمز ضعیفی را ارائه می‌دهند.

منبع

سحرنیوز...
ما را در سایت سحرنیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما saharnews بازدید : 132 تاريخ : 12 مهر 1398 ساعت: 2:54

بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان، خواننده است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود می باشد، یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فاصله سنی با مادرش 19 سال است

 

در این مطلب بیوگرافی بهنام بانی را می خوانید

 

بیوگرافی بهنام بانی خواننده + زندگی شخصی با عکس

 

شروع فعالیت با قرآن

 

من خوانندگی را با خواندن قرآن در سن 8 سالگی سر صف مدرسه شروع کردم از آن زمان همیشه آرزوی خواندن تو من بود که بتونم یه جورایی بزرگترین کنسرت را بزارم

 

ولی از 14 – 15 سالگی بود که تصمیم گرفتم آرزویم را عملی کنم

 

همراهی پدر

 

بهنام بانی علت گرایش خود به موسیقی را پدرش می داند

 

پدر بانی نوازنده آکاردئون بوده است، او در 10 سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه ای نزد اساتید موسیقی به آموزش پرداخت

 

عکس های بهنام بانی و پدرش

عکس های بهنام بانی و پدرش + بیوگرافی

 

شروع با گروه روژان

 

از سال 1385 وقتی 19 ساله بود همزمان  با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد،

 

در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه، بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت در اجتماع کوچیک را برگزار کرد

 

شهرت

 

اولین آهنگ آقای بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث تثبیت جایگاهی وی در حوزه موسیقی شد

 

بهنام بانی و همسرش + ماجرای ازدواج و عاشقی

 

از سنتی تا پاپ

چهار جلسه موسیقی سنتی را نزد مرحوم محمدی نوری گذراند اما بعد که دید روحیه اش با سنتی سازگار نیست ترجیح داد در پاپ ادامه فعالیت دهد

 

برای مشاهده ادامه مطلب به سایت فتوکده مراجعه کنید ..!

سحرنیوز...
ما را در سایت سحرنیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما saharnews بازدید : 167 تاريخ : 2 مهر 1398 ساعت: 2:24

برترین ریمال ها با قیمت مناسب

خلاصه ریمل ایزادورا سری Big Bold

توجه کرده‌اید یک سری از دوستان شما وقتی با یک آرایش حرفه‌ای وارد جمع آن‌ها می‌شوید و در کنارشان قرار می‌گیرید احساس می‌کنید که به شما حسادت می‌کنند؟ آن‌ها در نگاه اولیه چشمان شمارا دیده‌اند. ریمل ایزادوراسری Big Bold جذابیت ویژه‌ای به مژه‌های شما می‌دهد که حس حسادت را در بین اطرافیان شما برانگیخته می‌کند. ریمل ایزادورا Big Bold مژه‌های شمارا چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر می‌کند این یعنی حرس بیشتر درخواهد آمد. ریمل ایزادورا Big Bold در قبال رطوبت مقاومت خوبی دارد و با آن می‌توان در هوای بارانی قدم زد یا به استخر رفت اما در کل فکر نمی‌کنم با آرایش و ریمل به استخر رفتن کار مناسبی باشد ما که پیشنهاد نمی‌کنیم. چشمان شما اگر حساس است بدانید که آن‌ها خیلی مهربان هستند و مراقب آن‌ها باشید. ریمل ایزادورا سری Big Bold را می‌توانند افرادی که چشم‌های حساسی هم دارند استفاده کنند. کلاً تحمل کردن هر چیز اضافه‌ای خسته‌کننده است آن‌هم اگر از صبح تا آخر شب ریمل بر روی مژه‌های شما باشد اما با ریمل ایزادورا Big Bold در طولانی‌مدت خستگی و سنگینی روی پلک‌هایتان را احساس نمی‌کنید.

  • مژه ها را چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر
  • مقاومت درقبال رطوبت
  • مناسب چشم‌های حساس
  • سبک بدون احساس خستگی

اگر این مصول را  می پسندید، به آن امتیاز بدهید و با دوست های که دوستشان دارید به اشتراک بگزارید.

نکته مهم که فروشگاه اینترنتی شیک فام فقط محصولات اصلی به فروش میرساند .

ریمل حجم دهنده اسنس I Love Extreme Volume

ریمل اسنس مشکی اصل

  • کشور سازنده :آلمان
  • برند :اسنس
  • جنسیت :زنانه
  • مناسب برای :مژه ها
  • محفظه نگهدارنده :  پلاستیکی
  • نوع کار کرد :حجم دهنده
  • فاقد :حساسیت
  • دارای برس بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها - رنگ فوق‌العاده مشکی

خلاصه معرفی ریمل بلند کننده دیپ رومانس مدل اکسترا بلک اصل

خرید ریمل دیپ رومنس

  • حجم دهی فوق العاده
  • رنگ مشکی
  • فرچه جدید
  • شستشوی راحت و آسان

اگر این مصول را  می پسندید، به آن امتیاز بدهید و با دوست های که دوستشان دارید به اشتراک بگزارید.

نکته مهم که فروشگاه اینترنتی شیک فام فقط محصولات اصلی به فروش میرساند .

ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس Essence اصل

ژل ابرو

  • فرم دهند
  • حالت دهنده ابرو ومژه
  • فرمولاسیون ژله ای سبک
  • تایید شده توسط آزمایشات چشم پزشکی
  • فاقد رنگ

منبع : https://www.sephora.com/shop/mascara

سحرنیوز...
ما را در سایت سحرنیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما saharnews بازدید : 135 تاريخ : 1 مهر 1398 ساعت: 23:58

با گسترش دنیای اینترنت و کاهش زمان لازم برای انجام تمامی تراکنش¬ها و معاملات تجاری، روش¬های متعددی نیز در جهت پرداخت پول به¬وجود آمده که برای کاربران این فرصت را فراهم آورده که نه تنها در کشور خودشان، بلکه با سایر کشورهای دنیا معاملات تجاری و پرداخت پول داشته باشند. در واقع علاوه بر ظهور انواع ارزها و پول¬های دیجیتال مانند بیت کوین، راه¬های انتقال پول و انجام معاملات مالی نیز به همان نسبت تغییر کرده و در جهت افزایش سرعت، کارایی، امنیت و تعاملات بین¬المللی پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله منحصربفردترین سیستم¬های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانی است که در ادامه به تفصیل شرح داده شده است.

کسب‌وکار با پرفکت مانی

روش کار با پلتفرم ووچربه این صورت است که پس از اینکه کاربر از حساب شخصی پول دریافت کند، متناسب با پرداخت اولیه که حداقل 100 دلار است، سیستم پرفکت مانی به حساب شخص پاداشی اضافه می کند. پرفک مانی روشی منحصربفرد برای کاربران اینترنتی و کسانی است که کسب و کار اینترنتی دارند. در واقع، این اولین گام در شروع و استفاده از فرآیند ووچر است. استفاده از روش ووچرو سیستم پرفکت مانی بسیار آسان و کاربردی است؛ چرا که امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می¬دهد. به عنوان مثال، علاوه بر انتقال پول، می¬توان داد و ستدهای مختلفی مانند خرید بیت کوین، طلا و انواع ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو، خرید کالا، صدور و دریافت وام داخل سیستم و... را انجام داد.

مهم¬ترین ویژگی سیستم ووچرکه آن را به جایی قابل اطمینان برای مشتریانی با اهداف گوناگون تبدیل کرده این است که کاربران می¬توانند میزان سرمایه¬ای که دارند را به صورت حساب معادل به شکل انواع مختلفی مانند دلار، یورو، طلا و یا حتی بیت کوین در حساب خود داشته باشند. هم¬چنین کاربران می¬توانند حساب¬های متفاوتی مانند حساب معمولی، همکار و دارای حق بیمه در پرفکت مانی داشته باشند که به صورت شخصی و تجاری شناخته خواهند شد.

اگر با این توضیحات شما نیز به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی علاقه مند شدید، سایت سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. در این سایت خرید و فروش با امنیت بالا و به صورت خودکار می باشد تا کاربران با سرعت و رضایت بیشتری بتوانند خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

چرا پرفکت مانی؟

سیستم پرفکت مانی قابلیت¬های بسیار قابل توجهی دارد زیرا امکان استفاده در بیش از 110 کشور با 22 زبان مختلف را به کاربران سراسر دنیا ارائه می¬دهد. از طرفی، اگرچه در این سیستم تمامی تراکنش¬های مالی با ارزهای معتبر دنیا انجام می¬شوند، محدودیت مشخصی در انتخاب پول قابل مبادله در آن وجود دارد. البته هزینه¬ی کارمزد بسیار پایین در این پلتفرم، که تنها 0.5 درصد است، و میزان بهره¬ی قابل قبول آن که حدود 4 درصد از تمام بودجه¬ی باقیمانده در حساب شخصی است، به محبوبیت آن میان کاربران افزوده است. لازم به ذکر است که برداشت پول از حساب شخصی در این سیستم در تمامی دفاتر صرافی صورت می¬گیرد ولی کاربران باید توجه نمایند که تمامی تراکنش¬های آن غیرقابل برگشت هستند.

از جمله قابل توجه¬ترین ویژگی¬های پرفکت مانی این است که به کاربران این فرصت را می¬دهد که به جای استفاده از روش انتقال پول به صورت وجه و از طریق ووچرز، از کدهای الکترونیکی در جهت انتقال وجه اقدام کنند زیرا استفاده از روش سرعت بسیار بالایی داشته و نیازی به گذراندن روش¬ها و تاییدیه¬های روش قبلی را ندارد. این روش که به ووچرالکترونیکی معروف است، تنها با داشتن حداقل مقدار مشخصی پول در حساب شخصی فعال می¬شود و تنها با پردازش تعدادی کد، معاملات قابل انجام هستند.

در واقع با استفاده از سیستم پرفکت مانی می¬توان هرنوع ارزی را به ووچرالکترونیکی و یا برعکس تبدیل کرد و حتی بیت کوین نیز استخراج نمود. از طرفی، این سیستم، محدودیت خرید بیت کوین در حساب PayPal را نیز ندارد و به سرعت و سهولت انجام می¬شود. اگر شما نیز به دنبال سایت مناسبی برای خرید پرفکت مانی هستید که قیمت های رقابتی ارائه می دهد، باز هم سام اکسچنجر گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد.

امنیت پرفکت مانی

پلتفرم پرفکت مانی از امنیت بالایی برخوردار است زیرا ورود به حساب کاربری با ارسال کد تاییدیه به تلفن همراه کاربر صورت می¬گیرد. هم¬چنین، برای انجام تمامی تراکنش¬ها و انتقال پول از رمز عبور مشخصی که به شخص داده شده، استفاده می¬شود. از طرفی امکان تبادل پول بدون پرداخت حق کمیسیون نیز با ارائه 6 حساب به سایت و انتقال از حساب فرعی به اصلی امکان¬پذیر است.

در واقع، این روش از امنیت بالایی برخوردار است و اعتبار آن دائمی می¬باشد و تنها با داشتن کد امنیتی مشخصی قابل دسترس در تمامی کشورهاست. از طرفی، امنیت حساب کاربری تا زمانی که اطلاعات شخصی افراد در اختیار سایرین قرار نگیرد کاملا تامین شده است و تنظیمات آن نیز به صورتی است که متناسب با نیاز هر شخص به آسانی قابل تغییر می¬باشد.

تبدیل به سایر ارزها

تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارزهای رایج مانند دلار و یورو و یا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، Payeer و یا ارزهای فیات دیجیتال آمریکا و اروپا به راحتی انجام می¬شود. لازم به ذکر است که انجام این عملیات در صرافی¬ها و با کمیسیون¬های 0.5 تا 4 درصد صورت می گیرد. سام اکسچنجر در این زمینه نیز کمترین کارمزد را دریافت می کند. با مراجعه به این سایت، پس از ثبتنام و احراز هویت می توانید قیمت های رقابتی و کمسیون اندک را خودتان مشاهده کنید.

نتیجه ¬گیری

با توجه به توضیحات ، به نظر می¬رسد استفاده از سایت سام اکسچنجر پیشنهاد مناسبی برای کابران باشد. زیرا این سایت به کاربران این امکان را می¬دهد تا با بهره¬گیری از تجربیات کارشناسان بسیار حرفه¬ای، گام بلندی در جهت تحقق اهداف و معاملات مالی خود بردارند. درواقع این سایت مکانی امن و پرسرعت برای خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است.. از طرفی، استفاده از این سیستم بر روی دستگاه¬های موبایل، نقش مهمی در تسهیل انجام معاملات با تعداد نامحدود ایفا می¬کند.

سحرنیوز...
ما را در سایت سحرنیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نیما saharnews بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت: 0:27